Najčastejšie otázky FAQ

Najčastejšie otázky k nákupu

Musím byť u Vás registrovaný, aby som mohol nakúpiť?

Nemusíte, v treťom kroku košíka zvolíte možnosť „jednorazový nákup bez registrácie“.

Kedy si môžem tovar vyzdvihnúť?

Ihneď, ako bude tovar pripravený, budeme Vás informovať pomocou SMS správy.

Objednávku si nestihnem vyzvihnúť, je možné predĺžiť rezerváciu objednávky?

Áno, rezerváciu objednávky je možné predĺžiť TU, kde nám môžete zaslať požiadavku na predĺženie objednávky.

Najčastejšie otázky k reklamácii

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do štrnástich kalendárnych dní od zakúpenia. Pri vrátení nesmie byť produkt nijako poškodený. Podrobné podmienky pre vrátenie tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach.

Ako môžem tovar reklamovať?

V prípade, že niektorý z našich výrobkov nefunguje úplne správne, je možné tovar reklamovať. Najprv odporúčame overiť si, či vaša značka má slovenské zastúpenie autorizovaného servisu. Reklamácie riešené autorizovaným servisom sú štandardne riešené rýchlejšie než u predajcu. Pokiaľ chýba slovenské zastúpenie, môžete reklamáciu riešiť u nás na predajni, alebo reklamovaný tovar zaslať na našu adresu.

Kam môžem reklamovaný tovar poslať?

Tovar môžete zaslať na adresu: AQT.sk - Refinery Gallery, Vlčie hrdlo, 824 12, Bratislava.

Čo musím dodať k reklamácii?

K reklamácii je potrebné dodať kompletne reklamovaný tovar, kópiu daňového dokladu, ktorá slúži zároveň ako záručný list, a ak tovar zasielate kuriérom, tak aj sprievodný list s popisom závady.

Ako mám zabaliť zásielku?

Zvoľte vhodnú veľkosť a hrúbku krabice s ohľadom na hmotnosť a charakter tovaru. Ak tovar zasielate v krabici, v ktorej vám bol doručený, vždy skontrolujte, či nie je krabica niekde poškodená alebo oslabená. Ak v balíku zasielate viac kusov, oddeľte ich tlmiacim materiálom, napríklad polystyrénom, papierom alebo bublinkovou fóliou. Priestor v krabici takisto vyplňte zo všetkých strán výplňovým materiálom, vrátane dna i vrchnej časti, aby sa tovar počas prepravy nehýbal. Do balíka vložte sprievodný list, faktúru, ktorá slúži zároveň ako záručný list,  alebo jej číslo, prípadne číslo vašej reklamácie či komunikáciu s našimi kolegami. Balík zalepte lepiacou páskou, aby sa zamedzilo vniknutiu tretej osoby do balíka.

Ako dlho budete reklamáciu riešiť?

Reklamáciu riešime v čo najkratšom termíne a v zákonom stanovenej dobe. Žiaľ, presný termín nie sme schopní vopred oznámiť.

Odoslal som reklamáciu na správnu adresu, ale nemám informácie o jej výsledku. 

Ak bol tovar zaslaný na správnu adresu AQT.sk - Refinery Gallery, Vlčie hrdlo, 824 12, Bratislava, ale nemáte od nás spätnú väzbu, potom pravdepodobne nebol prepravcom doručený. Ak ste zasielali reklamáciu cez kuriérsku spoločnosť, je potrebné zadať do ich webového systému sledovania zásielok číslo balíka, kde zistíte presnú lokáciu vašej zásielky. Ak ste zasielali reklamáciu cez klasickú poštu, je potrebné na mieste odoslania balíka požiadať o potvrdenie doručenia.

Najčastejšie otázky k doprave

Môžem platiť u kuriéra kartou?

Žiaľ, táto možnosť zatiaľ nie je možná. Kuriérovi viete zaplatiť za dobierku jedine v hotovosti.

Je môj tovar poistený?

Áno, váš tovar je vždy adekvátne poistený proti poškodeniu alebo odcudzeniu počas prepravy. Odporúčame vždy poriadne skontrolovať prebraný balík. Ak sa javí akékoľvek vonkajšie poškodenie, tovar nepreberajte.

Ako si objednám a uplatním darčekový poukaz?

Kúpiť ho môžete ako každý iný produkt. Vložte si ho do košíka, vyberte spôsob úhrady a odošlite objednávku na spracovanie. Darčekový poukaz je určený na úhradu nákupu na www.aqt.sk, kde ho možno uplatniť pri nákupe v elektronickom obchode alebo aj osobne na predajni, na akýkoľvek tovar z ponúkaného sortimentu. Jednoducho si tovar, ktorý chcete poukazom zaplatiť, vložíte do košíka a v prvom kroku pri vytváraní objednávky vložíte kód darčekového poukazu do poľa "zľavový kód". Cena za vybraný tovar bude znížená o hodnotu darčekového poukazu. Platnosť poukazu je 180 dní od nákupu, po uplynutí tohto dátumu sa poukaz stáva neplatným. Nákup tovaru sa riadi platnými Obchodnými podmienkami a Reklamačným poriadkom spoločnosti Aquamat,s.r.o.. Poukaz nemôže byť v prípade straty nijako nahradený.